تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

هتل های ارزان کیش

هتل تماشا کیش

هتل تماشا یکی از هتل های دو ستاره جزیره است که در سال 1391 بازسازی شده است.تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 این هتل در میدان امیرکبیر و در نزدیکی مراکز خرید جزیره کیش قرار گرفته است. هتل تماشا دارای 62 اتاق دو تا پنج تخته است که برای شما مسافران تور کیشدارای امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، تلفن، اینترنت و تهویه مطبوع می باشد. رستوران هتل با نام سراب در طبقه اول قرار داشته و تور کیش هتل شایان بهار 97انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما مهمانانتور کیش هتل شایان فروردین 97 گرامی سرو می نماید. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، فضای سبز، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهیتور کیش هتل شایان تابستان 97 رایگان، لاندری، لابی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره تور کیش هتل شایان خرداد 97کرد.

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


هتل آنا کیش

هتل آنا یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که درتور کیش هتل شایان خرداد 97 سال 1377 افتتاح شده است. در مقابل این هتل یک مجسمه مادر قرار دارد که به نماد آن تبدیل شده است. این هتل در میدان امیرکبیر جزیره قرار گرفته است و به مراکز تور کیش هتل شایان فروردین 97خرید کیش بسیار نزدیک می باشد. 68 اتاق و سوئیت در این هتل وجود دارند که خدمات در آن ها به صورت هافبرد انجام می شود و امکانات تلویزیون، یخچال، اینترنت بی سیم، تور کیش هتل شایان بهار 97سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم بهداشتی در آن ها وجود دارد. رستوران هتل آنا با ظرفیت 200 نفر در طبقه همکف قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما سرو می نماید. هم چنین از کافی شاپتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 و چایخانه سنتی هتل نیز می توانید برای صرف چای و میان وعده استفاده نمایید. از دیگر امکانات اینتور کیش هتل شایان تابستان 97 هتل برای شما مسافران تور کیش می توان به اجاره ماشین، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و فضای سبز اشاره کرد.

هتل آنا کیش
هتل آنا کیش


هتل گراند کیش

هتل گراند یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که ازتور کیش هتل شایان خرداد 97 سال 1388 فعالیت خود را برای پذیرایی و اقامت شما مسافران تور کیش آغاز کرده است. این هتل در بلوار موج دریا جزیره و در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید قرار گرفته است که یکی از مزایای بزرگ تور کیش هتل شایان بهار 97آن به شمار می رود.  هم چنین فاصله هتل گراند تا اسکله تفریحی تنها 7 دقیقه می باشد. در این هتل تعداد 60 اتاق وجود دارند که بسیار تمیز و زیبا هستند و امکانات تور کیش هتل شایان فروردین 97رفاهی کاملی مانند یخچال، مبلمان، بالکن، تلفن، اینترنت،ٖ حمام با لوازم بهداشتی و صندوق امانات را به شما مسافران گرامی ارائه می دهند. در هتل گراند امکانات تفریحی نیز وجود دارد که به صورت تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97رایگان می توانید از ان ها استفاده نمایید. این امکانات شامل زمین تنیس، سالن بیلیارد، فوتیال دستی، دارت و پینگ پنگ است. سالن اجتماعات و آمفی تئاتر هتل گراند مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و سمینارها است. دیگر امکانات این هتل شامل کاقی شاپ، اجاره ماشین، تور کیش هتل شایان تابستان 97پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس و خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان می باشد. 

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش


هتل شایلی کیش

هتل شایلی یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است ک در بلوار دریا تور کیش هتل شایان فروردین 97جزیره قرار گرفته است. این هتل که سابقا با نام عالی قاپو شناخته می شد در سال 1385 ساخته شده و در سال 1394 بازسازی شده است. ساختمان هتل د وطبقه بوده و دارای 40 اتاق دو تخته ، سه تخته و سوئیت است که به شما مهمانان گرامی تور کیش امکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت را ارائه می دهند. فاصله هتل تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97شایلی تا فرودگاه بین المللی کیش 7 کیلومتر است و خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان برای شما در نظر گرفته شده است. رستوران و کافی شاپتور کیش هتل شایان تابستان 97 هتل آماده سرو انواع نوشیدنی و غذاها با بهترین کیفتور کیش هتل شایان خرداد 97یت هستند. از دیگر امکانات هتل شایلی می توان به تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، صندوق امانات و پذیرشتور کیش هتل شایان بهار 97 24 ساعته می باشد.

 

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش


هتل هلیا کیش

هتل هلیا یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش است که در تور کیش هتل شایان خرداد 97میدان ساحل جزیره قرار گرفته است. هتل در سال 1385 افتتاح و در سال 1395 بازسازی شده است. هتل دارای یک ساختمان دو طبقه با 61 اتاق از انواع دو تا چهارتخته است کهتور کیش هتل شایان تابستان 97 به شما مسافرانتور کیش امکانات یخچال، تلویزیون، تلفن، مبلمان، حمام، تهویه مطبوع و اینترنت را ارائه می دهند. رستوران هتل با ظرفیت 150 نفر در طبقه همکف قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی تور کیش هتل شایان فروردین 97و دریایی را سرو می کند. هم چنین کافی شاپ هتل در لابی قرار گرفته و به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل هلیا می توان به چایخانه سنتی، تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97تاکسی سرویس، فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، کرایه اتومبیل و خدمات برای معلولین اشارهتور کیش هتل شایان بهار 97 کرد. 

هتل هلیا کیش

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.