تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

هتل های خوب کیش


هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ یکی از هتل های نام آشنای جزیره کیش است که از سال های بسیار تور کیش هتل شایان بهار 97دور پذیرای مسافران تور کیش می باشد. این هتل در سال 1393 برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مهمانان خود بازسازی شد. درجه هتل 3 ستاره بوده و در رده ی هتل های ساحلی قرار می گیرد تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97که واحدهای اقامتی آن به صورت ویلایی و جدا از هم هستند. هتل سیمرغ در ابتدای جاده جهان قرار گرفته تور کیش هتل شایان خرداد 97و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی 13 دقیقه می باشد و خدمات ترانسفر فرودگاهی به صورت رایگان انجام می گردد. هتل سیمرغ در نزدیکی بازار مرجان قرار گرفته و تا دیگر مراکز خرید کیش نیز فاصله چندانی ندارد. رستوران و کافی شاپتور کیش هتل شایان تابستان 97 هتل آماده پذیرایی از شما مسافران گرامی در هر ساعتی از شبانه روز هستند. از دیگر امکانات هتل می توان به اینترنت، فضای سبز، پارکینگ، تور کیش هتل شایان فروردین 97پذیرش 24 ساعته و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش


هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو یکی از هتل های دو ستاره جزیرهتور کیش هتل شایان تابستان 97 کیش است که در بلواز دریای جزیره کیش قرار گرفته است. این هتل که واحدهای اقامتی آن به صورت آپارتمان است و در اصل یک هتل آپارتمان محسوب می شود در زمینی به مساحت 3400 متر مربع بنا گشته است. هتل دارای موقعیت مکانی خوبی بوده و به اکثر مراکز خرید جزیره نزدیک می باشد. هتل عالی قاپو دارای 28 واحد اقامتی با امکانات کامل رفاهی می باشد. فاصله تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97این هتل تا فرودگاه بین المللی کیش تنها 10 دقیقه است که برای رفت و برگشت می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتلتور کیش هتل شایان خرداد 97 نیز استفاده نمایید. از دیگر امکاناتتور کیش هتل شایان بهار 97 این هتل برای شما مسافران تور کیشمی توان به رستوران، کافی شاپ، اینترنت، لابی، لاندری، روم سرویس، گشت شهری، پذیرش 24 ساعته و تاکسی سرویس اشارهتور کیش هتل شایان فروردین 97 کرد.

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش

 


هتل آسیا کیش

هتل آسیا یکی از هتل های تک ستاره جزیره کیشتور کیش هتل شایان تابستان 97 است که در بلوار خاتم این جزیره قرار گرفته است. هتل با توجه به قرارگیری در بلوار خاتم از مراکز تفریحی و بازارهای جزیره کیش دور است و برای دسترسی به این مراکز باید از سرویس گشت شهر تور کیش هتل شایان فروردین 97هتل و یا تاکسی استفاده نمایید. این هتل دارای 19 باب اتاق تمیز می باشد که تمامی امکانات رفاهی را دارا می باشند. کارکنان این هتل بسیار تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97مودب بوده و تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت شما مسافران تور کیش انجام می دهند. رستوران و کافی شاپ این هتل آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به صندوق امانات، تور کیش هتل شایان بهار 97روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته، اینترنت، فضای سبز و لابی اشاره تور کیش هتل شایان خرداد 97کرد.

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش


هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس یکی از هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد که در بلوار ایران جزیره کیشتور کیش هتل شایان فروردین 97 قرار گرفته است. این هتل تا مرکز خرید دامون فاصله بسیار کمی دارد به طوری که می توانید پیاده تا این مرکز خرید بروید. فاصله هتل تا دیگر مراکز خریدتور کیش هتل شایان تابستان 97 جزیره نیز کم است و تا مرکز خرید مروارید تنها 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرده است و دفعات متعدد مورد بازسازی قرار گرفته است که آخرین بار آن سال 1395 بوده است. مساحت هتل 6500 متر مربع است و در ساختمان آن 75 اتاق با امکانات رفاهی کامل وجود دارند. رستوران هتل در طبقه همکف قرار داشته و کافیتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 شاپ در کنار لابی واقع شده است. از دیگر امکانات این هتل برای شما مسافران گرامی تور کیش می توان به گشت نیم روزی،تور کیش هتل شایان خرداد 97 تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات برای معلولین و ... اشارهتور کیش هتل شایان بهار 97 کرد.

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.