تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

هتل های 3 ستاره کیش


هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف یکی از بهترین و معروفترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش می باشد و با مساحتی 15 هزار متر مربع در میدان امیر کبیر واقع شده است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 7 دقیقه می باشد.این هتل دارای 4 رستوران بسیار معروف از قبیل کوه نور که یکی از مجلل ترین تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97رستوران های جزیره کیش می باشد.رستوران کولیزه و رستوران چینی دورین و رستوران دلفین از دیگر رستوران های این هتل می باشد.از دیگر امکاناتتور کیش هتل شایان بهار 97 این هتل:سونا، جکوزی، استخر، کافی شاپ، پارک کودکان، بیلیارد و فوتبال دستی، سالن بدنسازی، آرایشگاه زنانه، اینترنت بی سیم رایگان،تور کیش هتل شایان تابستان 97 ترانسفر فرودگاهی رایگان، سالن اجتماعات و... اتور کیش هتل شایان خرداد 97شاره کرد.با تور کیش همراه شوید و در این هتل بسیار دنج لحظات به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه نتور کیش هتل شایان فروردین 97مایید.

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش


هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان یکی از بهترین و معروفترین هتل های تک ستاره جزیره کیش تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97می باشد.این هتل مقرون به دارای امکاناتی ویژه و خدمات رسانی عالی می باشد.این هتل خارج از محدوده اصلی جزیره واقع شده است.فاصله هتل تا فرودگاه بین تور کیش هتل شایان بهار 97المللی 8 دقیقه می باشد.از دیگر امکانات این هتل :رستوران ،لابی،تاکسی سرویس،لابی و ... می توان اشاره نمود.همچنان اگر نزدیک بودنتور کیش هتل شایان تابستان 97 هتل به مراکز و اماکن تفریحی برایتان حائز اهمیت است لازم است بدانید تور کیش هتل شایان خرداد 97که فاصله بسیار زیاد می باشد.با تور کیش همراه شوید و در این هتل بسیار زیبا و نهایت آرامش و در محیطی بی سرو صدا کنار تور کیش هتل شایان فروردین 97عزیزانتان وقت گذرانی کنید.

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش


هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک یکی از هتل های یک ستاره جزیره کیش می باشد که در بلوار دریا تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97قرار دارد. در نزدیکی هتل دریا مراکز خریدی مانند مرکز تجاری کیش قرار داشته و رستوران های معروف جزیره نظیر کوه نور نیز به آن نزدیک می باشند. هم تور کیش هتل شایان تابستان 97چنین فرودگاه بین المللی کیش در فاصله 8 دقیقه ای از هتل قاصدک قرار گرفته است. واحدهای اقامتی هتل به صورت سوئیت است که دارای امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، مبلمان، تهویه مطبوع و اینترنتتور کیش هتل شایان فروردین 97 هستند. در رستوران هتل قاصدک انواع غذاهای ایرانی با منوی انتخابی برای شما مهمانان گرامی تور کیش سرو می شوند. از دیگر امکانات هتل می توان بهتور کیش هتل شایان بهار 97 کافی شاپ، لابی، تاکسی سرویس، صتدوق امانات و فضای سبز اشاره کرد.

هتل قاصدک کیش


هتل فارابی کیش

هتل فارابی یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش است که در خیابان تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97سنایی جزیره قرار گرفته است. این هتل در موقعیت مکانی بسیار خوب در نزدیکی مراکز خرید و تفریحی قرار گرفته است. این هتل که در واقع یک هتل آپارتمان استتور کیش هتل شایان تابستان 97 دارای 60 واحد اقامتی برای شما مسافران تور کیش می باشد که امکانات رفاهی کاملی داشته و بسیار تمیز می باشند. این هتل تنها 5 دقیقه تا فرودگاه بین المللی کیش فاصله دارد و برای شماتور کیش هتل شایان فروردین 97 عزیزان از طرف هتل ترانسفر فرودگاهی رایگان در نظر گرفته شده است. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی سرو می شود و کافی شاپ هتل فارابی مکان بسیار آرامی برای گذران وقت می باشد. از دیگر امکانات تور کیش هتل شایان خرداد 97این هتل می توان به صندوق امانات، اینترنت، لاندری، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره تور کیش هتل شایان بهار 97کرد.

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.