تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

رستوران هفت مهمت آنتالیا


رستوران هفت مهمت آنتالیا

رستوران هفت مهمت در فاصله چند کیلومتری از مرکز شهر با منظره ای زیبا رو به ساحل Konayalti Plaji پذیرای مسافران تور آنتالیا می باشد. منوی رستوران بسیار گسترده است و برای افرادی که تز رسوم لذت میبرند و به غذاهایی نظیر گوشت بریان, ماهی و غذاهای سنتی و همین طور مدرن و مناظر زیبا در حین غذا خوردن علاقه دارند بسیار جذاب و انتخاب بسیار معقولی می باشد. رستوران هفت مهمت دارنده گواهی برتری سال 2013 Trip Advisor شد و یکی از معروف ترین رستوران های آنتالیا به شمار می رود. در سفرتان با تور آنتالیا حتما به این رستوران سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران هفت مهمت آنتالیا

رستوران China Garden آنتالیا


رستوران China Garden آنتالیا

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به غذا های آسیایی و چینی علاقه دارید پیشنهاد ما به شما مسافران تور آنتالیا رستوران  China Garden آنتالیا می باشد. این رستوران با کارکنانی صمیمی و مهربان, فضایی بسیار شیک و آرام و چشم انداز زیبایی از ساحل میترانه پذیرای شما گردشگران تور آنتالیا می باشد. با انتخاب تور آنتالیا امکان وقت گذراندن در این رستوران برای شما عزیزان فراهم خواهد شد.

رستوران China Garden آنتالیا

رستوران China Garden آنتالیا

رستوران اکیجی آنتالیا


رستوران اکیجی آنتالیا

رستوران اکیجی آنتالیا با چشم اندازی بی نظیر از بندرگاه آنتالیا آماده پذیرایی از مهمانان تور آنتالیا می باشد. منوی رستوران شامل غذاهایی مانند: ماهی, تاس کباب, ماهی شور پخته که مخصوص این رستوران است و انواع غذاهای بین المللی و دریایی می باشد. این رستوران چند قایق شناور دارد که از آن ها به عنوان سالن غذا خوری استفاده می شود. مسافران تور آنتالیا که به دنبال یک تجربه جدید می باشند در سفر خود با تور آنتالیا می توانند به این رستوران بروند و لحظات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند.

رستوران اکیجی آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا


هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل 5 ستاره سیده پرنسس در فاصله 65 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا با 3 استخر رو باز و سرپوشیده, پارک آبی, زمین تنیس, سالن بدنسازی, ساحل اختصاصی در 300 متری هتل, دور رستوران با گنجایش 1000 نفر و دیگر امکانات لوکس برای راحتی و آرامش مسافران عزیز در منطقه سیده آنتالیا واقع شده و آماده پذیرایی از مهمانان تور آنتالیا می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 60 کیلومتر می باشد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی عالی که برخوردار است مورد توجه بسیاری از مسافرانتور آنتالیا می باشد. د سفرتان به آنتالیا امکان اقامت در این هتل 5 ستاره لوکس برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا سفری به یاد ماندنی را با تور آنتالیا تجربه کنید.

هتل سیده پرنسس آنتالیا

اتاق هتل سیده پرنسس آنتالیا

رستوران هتل سیده پرنسس آنتالیا

لابی هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل آچاچیا ریزورت آنتالیا


هتل آچاچیا ریزورت آنتالیا

هتل 4 ستاره آچاچیا ریزورت با 120 اتاق مجهز و با امکانات کامل در فاصله 35 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک و در فاصله 6 دقیقه ای از ساحل آماده پذیرایی از مهمانان تور آنتالیا می باشد. هتل دارای امکاناتی نظیر استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اسپا, حمام ترکی, روم سرویس 24 ساعته, خدمات 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خدمات گردشگری تور آنتالیا, ترانسفر فرودگاهی, شاتل, خشکشویی, اتوشویی, لاندری, پارکینگ, اینترنت و ... می باشد. در سفرتان با تور آنتالیا امکان اقامت در این هتل شیک فراهم خواهد شد تا سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

 

هتل آچاچیا ریزورت آنتالیا