تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

هتل های مشهد


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد لحظه آخری یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم مشهد لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره ویژه میهمانان تور مشهد 94 و... است.

آدرس: بین میدان شهدا و چهار راه شهدا



هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

نزدیک ترین هتل چهار ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) هتل جواد تور مشهد پاییز 94 است. برای کودکان زیر سه سال اقامت در این هتل رایگان می باشد. هر واحد این هتل دارای سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی می باشد. از امکانات این هتل می توان به لابی ویژه میهمانان تور مشهد , کافی شاپ , رستوران و... اشاره کرد.

آدرس: مشهد , امام رضا سوم



هتل پارسا مشهد

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا تور مشهد لحظه آخری در غرب شهر معنوی مشهد واقع شده است و دارای 228 اتاق است. این هتل از هتل های زیبای سه ستاره مشهد می باشد که از ویژگی های منحصر به فرد آن وجود رستوران سنتی و شربت خانه ایرانی در کنار دریاچه است. هتل پارسای تور مشهد 94 از امکانات متنوعی برخوردار است , مانند: رستوران , کافی شاپ , استخر , سونا و جکوزی , سالن ورزش , باشگاه بیلیارد , زمین تنیس , آرایشگاه , فضای سبز ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 و...

آدرس: بلوار وکیل آباد , تقاطع شهید صیاد شیرازی
مطالب مرتبط:

رستوران های مشهد


رستوران احسان مشهد

این رستوران در تور مشهد لحظه آخری یکی از رستوران های قدیمی مشهد می باشد که از نظر کیفیت در حد مطلوب است . این رستوران دارای دو منوی ایرانی و فرنگی می باشد . غذاهای منوی ایرانی این رستوران از کیفیت خوبی برای گردشگران تور مشهد پاییز 94 برخوردار است . محیط این رستوران نیز در حد مطلوب می باشد و هنگام ورود ، مراجعه کنندگان با استقبال روبه رو می شوند . غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین گردشگران تور مشهد 94 را به خود جلب کرده است . 

رستوران احسان مشهد

قیمت غذاها کمی گران است و شامل میز اردو نیز می باشد که منوی این میز برای میهمانان تور مشهد پاییز 94 شامل : سالاد فصل ، سالاد ماکارونی در چند نوع ، ماست و خیار ، ماست موسیر ، زیتون ، خیارشور ، دو نوع سوپ ، دسر و انواع میوه است . مسافران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنند و لحظاتی را در این مکان سپری کنند .



رستوران متسو مشهد

این رستوران در تور مشهد 94 که بخش کافی شاپ هم دارد در مجتمع آبادگران که یک مجموعه مسکونی تفریحی می باشد واقع شده است . رستوران متسو دارای فضای بسته ، آلاچیق و تخت می باشد که در میحیطی دنج آرام برای میهمانان تور مشهد پاییز 94 پیاده سازی شده است . محیط داخلی رستوران بسیار شیک و مدرن می باشد و دارای دید بسیار خوبی به شهر است . منوی این رستوران شامل : انواع پیتزا، پاستا، شنیتسل، استیک و سالاد های مختلف ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد .

رستوران متسو مشهد

کیفیت خوراک های این رستوران خوب است و شما مسافران تور مشهد می توانید برای صرف غذا به این رستوران سری بزنید .



رستوران میچکا مشهد

در این رستوران در تور مشهد پاییز 94 انواع خوراک های کبابی و خورشتی سرو می شود . کیفیت غذاهای این رستوران و نیز قیمت آنها بسیار معمولی می باشد . سفارش غذا در سر میز انجام می شود ولی برای غذای خود باید کمی منتظر بمانید . این رستوران در محیطی آرام پذیرای مهمانان تور مشهد 94 می باشد .

 رستوران میچکا مشهد

 مطالب مرتبط:

 

مراکز خرید مشهد


مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

این مرکز خرید از طراحی خاصی برخوردار است و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد پاییز 94 را به خود جلب کرده است . این مرکز در زمینی به مساحت 67267 و در 6 طبقه احداث شده است . در طبقه همکف این مرکز در سالن آنمای زیبایی به چشم می خورد که زیبایی خاصی به این مرکز بخشیده است . گردشگران تور مشهد لحظه آخری  می توانند از این بازار دیدن نمایند. این مرکز دارای 1210 واحد تجاری می باشد که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند علاوه بر این ، این مرکز شامل رستوران ، کافی شاپ ، نمازخانه ، مرکز فوریت های پزشکی ویژه میهمانان تور مشهد 94 و ... نیز می باشد .

مرکز خرید الماس شرق مشهد

گردشگران تور مشهد می توانند کلیه مایحتاج خود از قبیل : خوراک ، پوشاک ، لوازم منزل ، لوازم آشپزخانه ، انواع سوغات و بدلیجات و غیره را تهیه کنند .



مجتمع تجاری پروما مشهد

این مجتمع یکی از بزرگترین مراکز خرید در تور مشهد 94 می باشد . این مجتمع دارای بخش های مختلف تجاری و تفریحی است . در این مرکز انواع مختلفی از خوراک ، پوشاک ، لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه ، صنایع دستی ، بدلیجات و غیره می باشد و گردشگران تور مشهد می توانند بسیاری از مایحتاج خود را در این مرکز تهیه کنند .

این مرکز همچنین دارای امکانات مدرنی برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری نیز می باشد که آن را از دیگر مراکز متمایز ساخته است از جمله می توان به سیستم اعلام حریق ، سیستم تهویه ، سیستم پیجینگ مرکزیویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 ، سیستم مرکزی سانترال ، سیستم مدار بسته ، ups مرکزی و غیره اشاره کرد . مجتمع تجاری پروما دارای آسانسورهای پانوراما می باشد همچنین در این مرکز رستوران ، کافی شاپ ، اینترنت رایگان ، سالن بولینگ ، سالن بیلیارد و شهربازی نیز موجود است تا بازدیدکنندگان تور مشهد 94 علاوه بر بازدید از غذای آنجا نیز لذت برده و به استراحت بپردازند .



مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

مجتمع تجاری زیست خاور در تور مشهد پاییز 94 در خیابان کوهسنگی واقع شده است . این مجتمع در مساحت 10 هزار متر مربع و در 17 طبقه ساخته شده است . این مجتمع داراری پارکینگی با گنجایش 250 خودرو ویژه تور مشهد لحظه آخری می باشد . این مجتمع شامل 198 واحد مسکونی و 700 واحد تجاری می باشد و همچنین دارای امکاناتی مانند : آسانسور ، برق اضطراری ، تجهیزات حرارتی و برودتی ویژه میهمانان تور مشهد 94 و غیره می باشد .

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

گردشگران تور مشهد در این مرکز  می توانند انواع مختلفی از خوراک ، پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، سوغات و غیره را تهیه کنند .
مطالب مرتبط:

رستوران های ترکیه


رستوران کی یی استانبول ترکیه

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی یکی در تور ترکیه از بهترین و قدیمی ترین رستوران های شهر استانبول ترکیه است که در سال 1965 فعالیت خود را آغاز کرد. بدون شک می توان گفت که در این رستوران لذیذترین و بهترین غذاهای دریایی طبخ و سرو می شوند. میهمانان تور ترکیه می توانند از این رستوران دیدن نمایند.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی با دکوراسیون خاص خود و نور پردازی زیبایی که دارد برای مهمانان تور ترکیه محیطی زیبا و دلنشین را فراهم آورده است. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند در این رستوران غذای دریایی مورد علاقه خود را با طعمی بی نظیر و در محیطی آرام و دلنشین نوش جان کنند.

تور ترکیه تراس تابستانی رستوران کی یی استانبول

علاوه بر این رستوران کی یی در تور ترکیه یک تراس تابستانی دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد و شما از میل کردن غذای خود در چنین تراسی قطعا نهایت لذت را خواهید برد.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول



رستوران پارک سمدان استانبول

 تور ترکیه رستوران پارک سمدان استانبول

رستوران پارک سمدان تور ترکیه در سال 1981 در شهر استانبول فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در زمره بهترین رستوران های این شهر قرار دارد. لازم به ذکر است که منوی این رستوران را غذاهای ترکی تشکیل داده است و گردشگران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند در این رستوران انوع غذاهای ترکی را نوش جان کنند و لذت ببرند.

 

تور ترکیه رستوران پارک سمدان استانبول

این رستوران به دلیل داشتن غذاهای خوش مزه با کیفیت بالا هنگام نهار بسیار شلوغ می شود و گردشگران تور ترکیه بدانید که کباب ماستی این رستوران بی نظیر است به هیچ وجه امتحان کردن آن را از دست ندهید.

تور آنتالیا رستوران پارک سمدان استانبول

 



رستوران لوکانتامایا استانبول ترکیه

 تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

رستوران لوکانتامایا از بهترین رستوران های تور ترکیه و شهر استانبول است. مسافران خوش خوراک تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند هرگز غذاهای این رستوران را از دست ندهند. جالب است بدانید که سرآشپز رستوران لوکانتامایا یک خانم است که در نیویورک تحصیل کرده است و یک منوی کلی از غذاهای لذیذ به نام nouvelle turkish را در اختیار مهمانان تور ترکیه خود قرار می دهدو هرکدام را که انتخاب کنند با یک طبخ عالی و طعمی بی نظیر برای آنها سرو می کند.

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

 

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

منوی این رستوران بر اساس تغییرات فصلی و تاثیرات محلی و مهمتر از همه بر اساس الویت سبزیجات طبقه بندی و تنظیم شده است. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به غذاهای گیاهی هستند با خیالی آسوده طبخ و سرو غذای مورد علاقه خود را به این سرآشپز خانم ماهر بسپارید و از نوش جان کردن آن لذت ببرید. میهمانان تور ترکیه می توانند از این رستوران بازدید نمایند.
مطالب مرتبط:

سواحل ترکیه


ساحل بروس ترکیه استانبول

تور ترکیه ساحل بروس استانبول

ساحل بروس استانبول تور ترکیه از سواحل معروف اینشهر توریستی است که در امتداد دریای سیاه واقع رشده است. زیبایی ها و آرامش این ساحل فوق العاده می باشد به طوریکه احساس می کنید با مرکز شهر و شلوغی های آن بسیار فاصله دارید. میهمانان تور ترکیه می توانند از این ساحل دیدن نمایند. این ساحل چشم انداز بی نظیری از دریای سیاه را مقابل چشمان شما به نمایش می گذارد , ورزش های آبی متنوع و هیجان انگیز ساحل بروس استانبول تور ترکیه , سایبان های ساحلی و دیگر تفریحات این ساحل از ویژگی های آن به شمار می رود.  مسافران تور ترکیه می توانند با سفر خود به شهر توریستی استانبول و رفتن به ساحل بروس از امکانات آن استفاده کنند و لذت ببرند و سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند. چون قطعا شما با دیدن منظره زیبای این ساحل , مهمانی های ساحلی که برگزار میشود , ورزش های ساحلی مثل والیبال ساحلی و چرت زدن در زیر سایبان های آن , هرگز متوجه گذر زمان نمی شوید. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر به شهر استانبول سفر کردید لذت بردن از آرامش ساحل بروس آن را از دست ندهید.



ساحل دالیا ترکیه استانبول

تور ترکیه ساحل دالیا استانبول

ساحل دالیا استانبول تتور ترکیه از سواحل زیبای این شهر است که در میان مردم محبوبیت بسیاری دارد. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند و فقط به دنبال آرامش در این سفر هستند حتما به ساحل دالیا بروند. چون این ساحل مخصوص همین افراد است که آرامش بی نظیر و فوق العاده ای را تجربه کنند. علاوه بر این خوب است بدانید که ساحل دالیا استانبول به اندازه ای بزرگ است که شما گردشگران عزیز تور ترکیه می توانید به ورزش ها و تفریحات ساحلی هم بپردازید اما شک نکنید که آرامش این ساحل همچنان برقرار است. در ساحل دالیا منطقه ای برای قایق سواری با قایق های پارویی وجود دارد که علاقه مندان تور ترکیه می توانند از قایق سواری در این منطقه لذت ببرند. علاوه بر این کسانی که هیجان را دوست دارند می توانند به موج سواری در دریا بپردازند و لذت خود را از سفر به استانبول تور ترکیه تکمیل کنند. از دیگر ویژگی های ساحل دالیا استانبول ترکیه این است که در این منطقه غذاها و نوشیدنی های محلی خوش مزه ای مثل پنیر فتا و عسل سرو می شود. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که برای تکمیل لذت سفر خود به استانبول ترکیه , غذاهای دریایی ساحل دالیا استانبول را از دست ندهند که بی حد و اندازه خوش مزه و لذیذ و دلچسب است.



ساحل ترو بلو ترکیه استانبول

 تورترکیه ساحل ترو بلو استانبول

ساحل ترو بلو یکی از تفریحات لذت بخش استانبول تور ترکیه است که شما در این ساحل نمایی بسیار زیبا و چشم گیری از دریای مدیترانه را می توانید نظاره کنید. مسافران تور ترکیه می توانند جزایر و قایق ها را از مارینا (marina) تماشا کنند. دیدن غروب خورشید در این ساحل بسیار زیبا و آرامش بخش است پس لذت دیدن این لحظه را از دست ندهید. ساحل ترو بلو استانبول تور ترکیه ساحل شنی بسیار زیبایی است که دارای رستوران بی نظیر با منوی غذایی متنوع است که مسافران تور ترکیه می توانند غذای خود را با شنیدن موسیقی که به صورت زنده اجرا می شود نوش جان کنند و از سفر خود به استانبول و خوردن غذا در رستوران ساحل ترو بلو که چشم انداز فوق العاده ای هم دارد لذت ببرند. علاوه بر این در این ساحل استخر و در وسط آن یک باغ محلی زیبا وجود دارد که محل مناسبی برای استراحت گردشگران تور ترکیه می باشد. در این باغ محلی نوشیدنی های متنوع و پیش غذا های خوش مزه ای سرو می شود که استراحت گردشگران را تکمیل می کند. ساحل ترو بلو استانبول تور ترکیه از محبوب ترین ساحل های استانبول است که در فصل تابستان برنامه های زنده و متنوعی در آنجا برگزار می شود. به مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند پیشنهاد می کنم که دیدن از ساحل ترو بلو و غذاهای رستوران آن و همچنین نوشیدنی های باغ محلی آن را از دست ندهند.
مطالب مرتبط: